بهترین داروی دیر انزالی

بهترین داروی دیر انزالی کنترل اعصاب است. انزال زودرس که از شایع‌‌ترین مشکلات جنسی در مردان است ‌می‌تواند سبب اجتناب از فعالیت جنسی یا کاهش عزت نفس و اعتماد به نفس در مردان شود. تعاریف گوناگونی از این اختلال عرضه شده اما شاید متداول‌‌ترین نشانه، انزال در کمتر از یک دقیقه و یا نود ثانیه است.

معمولاً مردان مبتلا به این اختلال ممکن است پیش از رابطه عصبی شوند. این اختلال با کمک دارو درمانی قابل درمان است. شما با مصرف بهترین داروی دیر انزالی می‌توانید احساسات بد را از خودتان دور کنید و یک رابطه جنسی لذت‌بخش داشته باشید. پس بهتر است شرم و خجالت را کنار بگذارید. با مشاوره و آموختن تکنیک‌های جنسی مناسب و نیز مصرف داروهای تاخیری مورد تایید وزارت بهداشت مشکلتان را به‌سادگی برطرف کنید.

 

امروزه اختلال زود انزالی از مشکلات آقایان در روابط جنسی است. این یکی از شایع‌‌ترین مشکلات جنسی در مردان است که دست کم نزدیک به چهل درصد ‌‌آن‌ها با آن دست به گریبانند. درست است که ممکن است زود انزالی مردان ریشه در اضطراب و استرس ‌‌آن‌ها داشته باشد ولی با انواع گوناگون قرص‌های تأخیری موجود در داروخانه‌ها ‌می‌توان تا حد زیادی این مشکل را رفع کرد.

 

زودانزالی چیست؟

زودانزالی یا Premature Ejaculation به انزال زود هنگام مردان گفته می‌شود. مردانی که دچار زود انزالی هستند، معمولاً یعد از حدود ۱ دقیقه و یا بیشتر بعد از شروع سکس به انزال می‌رسند. به صورت کلی میانگین زمان انزال ۵ دقیقه و نیم است و کمتر از آن زودانزالی به حساب می‌آید.

از آنجایی که رسیدن به ارگاسم برای زنان نیاز به زمان بیشتری دارد، این ۱ دقیقه برای او کافی نیست و سبب نارضایتی می‌شود. در واقع مردی که مشکل زود انزالی دارد، ۶۰ تا ۹۰ ثانیه بعد از دخول ارضا می‌شود. دلایلی که سبب این اختلال می‌شوند بسیار متنوع هستند.

این اختلال بیشتر در مردان جوان و آقایانی که تجربه‌ی کمی دارند دیده می‌شود. یکی از دلایلی که می‌تواند سبب انزال زودرس شود، اضطراب و استرس است. این اختلال می‌تواند دلایل بیولوژیکی هم داشته باشد که شامل ممکن است ناشی از مشکلات و عدم تنظیم هورمون‌ها باشد.

علت زود انزالی می‌تواند ریشه بیولوژیکی یا روانی داشته‌باشد. برای رفع این مشکل ابتدا باید به پزشک متخصص اورولوژی مراجعه کنید. اگر مشکل شما ریشه روانی داشته‌باشد، پزشک شما را به روانشناس یا سکس تراپیست ارجاع می‌دهد. در غیر این صورت میتوانید با مصرف بهترین داروی دیر انزالی مشکلات خود را بر طرف کنید.

 

قرص تاخیری چیست؟

قرص تاخیری دارویی است که به منظور درمان زود انزالی در مردان کاربرد دارد. انزال زو درس نوعی اختلال جنسی در مردان است که باعث می‌شود زودتر از آن زمانی که انتظار می‌رود، دچار انزال شوند و در نتیجه رابطه جنسی برای طرفین رابطه چندان رضایت‌بخش نباشد. قرص تاخیری انواع مختلفی دارد؛ برخی از آنها را به راحتی و بدون نیاز به نسخه پزشک می‌توانید از داروخانه‌ها تهیه کنید و برخی دیگر از آنها حتما نیاز به نسخه پزشک داشته و شیمیایی هستند.

 

نحوه عملکرد قرص تاخیری

قرص های تاخیری با دو مکانیسم اصلی موجب تاخیر در انزال می‌شوند:

  • کاهش حساسیت آلت تناسلی: قرص تاخیری با کاهش حساسیت آلت تناسلی باعث می‌شود مدت زمان رابطه بیشتر شود و در رسیدن به انزال تاخیر به وجود آید.
  • افزایش جریان خون به آلت تناسلی: قرص تاخیری جریان خون را به آلت تناسلی مردانه افزایش داده و باعث می‌شود قدرت نعوظ در مردان بهبود یابد. در این صورت مرد کنترل بهتری روی انزال خود خواهد داشت.

 

قویترین راه درمان زود انزالی

اگر بشود ریشه و علت زود انزالی را مشخص کرد احتمال درمان و برطرف کردن زود انزالی بصورت دائمی و قطعی وجود دارد خیلی اوقات علت آن کم توانی جنسی و عدم نعوظ کامل و بعضا به مشکلات موجود در روابط فی مابین زن و مرد مربوط هست و گاه بدلیل استرس و هیجانات شدید جنسی است. این موارد بایستی با مشاورات روانشناسی و درمان های مربوطه برطرف شود در غیر اینصورت داروها می توانند به کنترل و مدیریت زودانزالی کمک کنند. در این موارد درمان قطعی نبوده و موردی و بصورت کنترلی است.

 

قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض

قرص‌ های تاخیری آقایان حاوی ترکیبی از مواد طبیعی با هدف بهبود قوای جنسی هستند. این مواد به روش‌های مختلفی برای طولانی‌تر کردن کنترل انزال عمل می‌کنند. آنها می‌توانند گردش و جریان خون آلت تناسلی را بهبود دهند، سطح سروتونین در مغز را برای به تاخیر انداختن انزال زودرس افزایش دهند، یا حساسیت انتهای عصب آلت تناسلی را کاهش دهند تا تحریک جنسی طولانی شود.

 

فواید بهترین داروی دیر انزالی برای آقایان:

1. بهبود استقامت جنسی: قرص‌های تاخیری که اغلب به عنوان قرص تقویت جنسی آقایان شناخته می‌شوند به مردان این امکان را می‌دهند که استقامت جنسی خود را افزایش داده و طول مدت مقاربت را افزایش دهند. این امکان تجربه جنسی بهتر و طولانی‌تر را برای هر دو طرف فراهم می‌کند و می تواند منجر به بهبود رضایت جنسی شود.

2.کنترل بهتر بر انزال: انزال زودرس می‌تواند برای بسیاری از مردان ناامید کننده باشد و بر تجربه جنسی آنها تأثیر بگذارد. قرص های زودانزالی می‌توانند با به تاخیر انداختن زمان انزال و طولانی شدن لذت جنسی به بهبود کنترل انزال کمک کنند.

3. ترکیبات طبیعی: قرص های تاخیری خارجی مردان با کیفیت ،حاوی مواد طبیعی مانند عصاره‌های گیاهی، اسیدهای آمینه و ویتامین‌ها هستند. این مواد طبیعی جایگزین مطمئنی برای داروهای تجویزی هستند و خطر عوارض جانبی ناخواسته را به حداقل می‌رسانند.

4.افزایش اعتماد به نفس: با بهبود عملکرد جنسی و طولانی شدن فعالیت جنسی، مکمل تاخیری قوی می‌توانند اعتماد به نفس و آرامش مرد را افزایش دهند. این حس می‌تواند تأثیر مثبتی بر روابط کلی و جنسی داشته باشد.

 

بهترین قرص تاخیری خارجی

قرص‌های تاخیری یکی از بهترین محصولات دارویی هستند که برای درمان زود انزالی، افزایش اعتماد به نفس مردان و بهبود روابط زناشویی تولید می‌شوند. این قرص‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. با شناخت بهترین قرص‌های تاخیری و خرید آن‌ها می‌توانید عملکرد جنسی خود را بهبود ببخشید و روابط زناشویی خود را تقویت کنید.

 

برای دیدن محصولات بیشتر میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

قرص تاخیری در عطاری ها

حتما با انواع قرص تاخیری شیمیایی موجود در بازار آشنا دارید که دارای دو مکانیسم مختلف در مهار اختلال زود انزالی هستند. اما در کنار این داروهای تاخیری شیمیایی، انواع قرص تاخیری گیاهی نیز در داروخانه‌ها و عطاری‌ها وجود دارند که دارای عملکرد متفاوتی هستند.

این داروها از تاثیرات و خواص ترکیبات گیاهی موثر در این زمینه بهره می‌برند. به طور مثال گیاهانی همچون مانند تمر هندی، جینسینگ، عصاره میخک، زعفران، خارخاسک و … دارای اثرات اثبات شده بر تقویت قوای جنسی و رفع اختلالات جنسی هستند.

علاوه بر این برخی از انواع قرص تاخیری می‌توانند بر گیرنده‌های عصبی, حسی اندام تناسلی تاثیر گذاشته و موجب رفع مشکلات زود انزالی آقایان شوند. همچنین قرص‌های تاخیری گیاهی دیگری نیز وجود دارند که بر رفع مشکلات افسردگی و افزایش سطح سروتونین در مغز تمرکز دارند.

 

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده موجود در داروخانه

مطمئنا وقتی شما متوجه مشکلات خود میشوید دیگر نمیتوانید نسبت به آن بی تفاوت باشید و اگر درمانی برای آن مشکل پیدا نکنید چه بسا اوضاع وخیم تر و پیچیده تر خواهد شد. شاید درد دل کردن با درمانگر جنسی درباره مشکلات زناشویی در بیشتر اوقات برای اشخاص ایجاد احساس شرم کند، ولی باید این پروسه را تا آخر رفت چرا که با برطرف نشدن این مشکلات، اعتماد به نفس نیز کاهش پیدا می کند و سرد مزاجی جنسی افزایش می یابد.
برای درمان این مشکلات شما با مصرف قرص تاخیری اعتماد به نفس خود را باز یابید و یک رابطه جنسی با کیفیت را داشته باشید. یکی از  تکنیک‌های جنسی برای این قبیل افراد مصرف بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده موجود در داروخانه است.
شما با تهیه قرص تاخیری و بزرگ کننده موجود در داروخانه میتوانید به راحتی مشکلات زود انزالی خود را بر طرف کنید.  قرص‌های متفاوتی در مارکت وجود دارد که برای برطرف کردن مشکلات نعوظ و زود انزالی، بالا بردن تایم رابطه و افزایش کیفیت آن کمک می‌کنند.