اسپری حجم دهنده

اسپری حجم دهنده بهترین راهکار برای درمان کوچکی الت تناسلی آقایان. سايز آلت تناسلي نقش مهمي در اعتماد به نفس اغلب مردان دارد اما بسياري از مردان از اين مسئله آگاهي ندارند كه سايز آلت تناسلي آنها به دلايل مختلفي ممكن است كوچكتر شود.

اندازه‌ی آلت تناسلی مردان در حالت شل خود به طور متوسط بین 5/8 تا 10 سانتی‌متر و در حالت نعوظ بین 12 تا 5/15 سانتی‌متر است. در مردان بالغ در صورتی که طول آلت تناسلی در حالت شل کمتر از 4 سانتی‌متر و در حالت نعوظ کمتر از 7 سانتی‌متر باشد، دچار کوچکی آلت تناسلی هستند که می‌تواند به اختلالات جدی در روابط جنسی با شریک جنسی منجر شود.

 

دلایل کوچک شدن آلت تناسلی

دلایل اصلی کوچک شدن آلت تناسلی شما شامل موارد زیر است:

  • سالخوردگی
  • چاقی
  • جراحی پروستات
  • خمیدگی آلت تناسلی یا بیماری پیرونی
  • کشیدن سیگار و …

 

چاقی

در صورت افزایش وزن ، به خصوص در اطراف شکم ، آلت تناسلی شما کوتاه تر به نظر می رسد. این به این دلیل است که لایه ضخیم چربی شروع به پیچیدن حول محور آلت تناسلی شما می کند. وقتی به پایین نگاه کنید ، به نظر می رسد آلت تناسلی شما کوچکتر شده است. در مردان بسیار چاق ، چربی می تواند بیشتر آلت را محصور کند.

 

جراحی پروستات

تا ۷۰ درصد مردان بعد از برداشتن غده سرطانی پروستات معروف به پروستاتکتومی رادیکال ، کوتاه شدن خفیف تا متوسط ​​آلت خود را تجربه می کنند. کارشناسان مطمئن نیستند که آلت پس از پروستاتکتومی کوتاه می شود. یکی از دلایل احتمالی ، انقباضات غیرطبیعی عضلات در کشاله ران است که آلت را دورتر از بدن می کشاند.

اگر بعد از عمل جراحی پروستات دچار کوتاه شدن شده اید ، در نظر داشته باشید حد معمول بین ۱.۲ تا ۱.۹ سانتیمتر است . برخی از مردان بدون کوتاه شدن یا فقط مقدار کمی را تجربه می کنند و برخی دیگر کوتاه تر از حد متوسط ​​را تجربه می کنند.

 

بیماری پیرونی

در بیماری پیرونی (Peyronie) ، آلت تناسلی مرد انحنای شدیدی پیدا می کند که مقاربت را دردناک یا غیرممکن می کند. بیماری پیرونی می تواند طول و قطر آلت تناسلی شما را کاهش دهد. جراحی برای برداشتن بافت زخمی باعث ایجاد پیرونی نیز می تواند اندازه آلت تناسلی را کاهش دهد.

 

سیگار کشیدن

مواد شیمیایی حاصل از سیگار کشیدن می تواند به رگ های خونی آلت تناسلی آسیب برساند و از پر شدن آلت تناسلی با خون و کشیدگی آن جلوگیری کند. صرف نظر از محرک ها و تأثیر بر روی مغز، اگر رگ های خونی آسیب ببینند، آلت تناسلی به نعوظ نمی رسد.

مطالعه ای که در سال ۱۹۹۸ توسط دانشگاه پزشکی بوستون انجام شد، آلت تناسلی در حالت نعوظ ۲۰۰ مرد را بررسی کرد. طبق یک گزارش، نتایج این مطالعه نشان داد که افراد سیگاری در مقایسه با مردانی که سیگار نمی‌کشیدند آلت تناسلی کوتاه‌تری داشتند. محققان بر این باورند که این به این دلیل است که سیگار جریان خون را مهار می کند و از کشیده شدن آلت که ممکن است طول آلت تناسلی را کاهش دهد، جلوگیری می کند.

 

بهترین اسپری حجم دهنده

بهترین اسپری حجم دهنده اسپری است که در حین داشتن کارایی خوب قابل دسترس هم باشد و قیمت آن طوری باشد که خرید آن برای عموم راحت باشد. امروزه داشتن یک رابطه زناشویی با کیفیت ، یکی از مسائل مهم در زندگی زناشویی است. رابطه زناشویی دارای معیارها و استاندارهای مختلفی است که رعایت کردن این استانداردها می‌تواند کیفیت و لذت رابطه زناشویی را بیشتر کند. روابط زناشویی و همچنین ایجاد حس رضایت در حین انجام آن باعث ایجاد حس صمیمیت ، دلگرمی و حتی وابستگی بین طرفین می‌شود. که تقریبا همه زوجین به دنبال آن هستند.

اما یکی از مشکلاتی که بعضی از مردان به آن دچار هستند و از این موضوع ناراضی هستند. اندازه آلت تناسلی آن‌هاست. در واقع بسیاری از مردان از سایز آلت تناسلی خود رنج می‌برند و احساس می‌کنند کیفیت لازم را برای رابطه زناشویی ندارند. امروزه محصولات مکانیکی و دارویی مختلفی برای افزایش طول و اندازه آلت تناسلی تولید و عرضه شده است که هر یک دارای خواص و عملکردهای مختلف و خاصی است.

یکی از محصولاتی که در جدیدا وارد بازار شده است ، اسپری حجم دهنده آلت تناسلی آقایان است. همان طور که از نام این نوع محصول مشخص است ، کاربرد اصلی آن افزایش حجم و اندازه آلت تناسلی مردان است. این نوع اسپری با فرمولاسیون خود باعث انقباض و افزایش حجم و قطر آلت تناسلی می‌شود.

معمولا این نوع محصولات بر پایه عصاره‌های گیاهی است تا میزان عوارض آن به حداقل برسد. استفاده از اسپری حجم دهنده باعث بزرگ شدن آلت تناسلی مردان شده و باعث افزایش اعتماد به نفس وی می‌شود . همچنین با افزایش حجم و اندازه آلت تناسلی ، میزان رضایت و لذت شریک رابطه زناشویی نیز افزایش می‌یابد.

 

از جمله روش‌های افزایش آلت تناسلی می‌توان به روش :

  • جلکینگ
  • روش پنیمور
  • قرص افزایش سایز آلت مردان
  • ژل افزایش سایز اندام تناسلی
  • اسپری حجم دهنده آلت تناسلی
  • تزریق چربی به اندام تناسلی
  • داروی افزایش سایز آلت
  • آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی
  • افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

 

اسپری حجم دهنده فوری آقایان

اسپری حجم دهنده روشی موثر برای افزایش حجم آلت تناسلی مردان است. مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از اسپری حجم دهنده فوری برای افزایش حجم آلت تناسلی خطرات کمتری در مقایسه با جراحی و روشهای دارویی دارد و می‌تواند حس رضایت را در مردان به وجود بیاورد. این محصولات حاوی ایزینفتیدا و ماده الانتین برای افزایش حجم آلت تناسلی هستند.

همچنین ویتامین‌هایی که در این محصولات به کار رفته‌اند تحریک کننده و گرما بخش هستند و از طریق پوست جذب می‌شوند. در نتیجه این مواد به حفظ سلامت آلت تناسلی و افزایش اندازه آن کمک می‌کنند. مسئله مهم دیگر در مورد استفاده از این محصول این است که افزایش خونرسانی در آلت تناسلی سبب می‌شود که مردان نعوظ بهتری را تجربه کنند و همین امر کیفیت رابطه جنسی را بالا می‌برد.

 

ژل بهتر است یا اسپری تاخیری؟

پرسشی که در زمان خرید انواع اسپری حجم دهنده و تاخیری از سوی اکثر کاربران مطرح می‌شود آن است که اسپری ها مناسب‌تر هستند یا ژل‌های تاخیری؟ برای پاسخ به این پرسش باید نیاز اصلی خود را در نظر بگیرید.

هم ژل ‌ها و هم اسپری ‌ها دارای عملکرد بسیار خوبی جهت حل مشکل زود انزالی هستند و می‌توانند مدت زمان رابطه جنسی شما را افزایش دهند. طبیعتاً تنها تفاوت مربوط به این دو محصول، به روش استفاده از آن‌ها و همچنین میزان لیدوکایین استفاده شده در آن ها بر می‌گردد که میزان لیدوکایین موجود در اسپری از ژل ها بیشتر می باشد.

 

درمان کوچک شدن آلت تناسلی

عملکرد نعوظ در پیری قابل حفظ کردن است با :

  • حفظ کردن فعالیت های فیزیکی
  • خوردن یک رژیم غذایی مغذی
  • ترک سیگار کشیدن
  • اجتناب از مصرف مقادیر زیاد الکل
  • استفاده از اسپری ها و ژل های حجم دهنده

 

اسپری حجم دهنده و تاخیری

اندازه اندام تناسلی مردان گاهی باعث بروز مشکل در مردان می شود و اعتماد به نفس آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از مردان از کوچکی آلت تناسلی خود رنج میبرند و در مقاربت دچار مشکل میشوند، به همین سبب دانشمندان در سراسر دنیا به فکر ایجاد راهکارهای متفاوت و موثر برای بزرگ کردن و حجم دهی آلت تناسلی مردان می‌باشند.

اگر از مشکل زود انزالی رنج می‌برید و یا با کوچکی آلت خود مشکل دارید با خرید انواع اسپری های تاخیری و حجم دهنده میتوانید به راحتی مشکلات خود را بر طرف کنید. این اسپری ‌ها می‌توانند یک راهکار عالی برای شما عزیزان در این زمینه باشند.

اسپری‌ های تاخیری و حجم دهنده فرمولاسیون ویژه‌ای دارند که با کمک آن‌ ها هم مدت زمان انجام رابطه جنسی به خوبی افزایش پیدا می‌‌کند و هم مشکل کوچکی آلت تناسلی به راحتی برطرف میشود. با خریداری این اسپری ها دیگر لازم نیست که نگرانی خاصی در مورد مشکل زود انزالی و حجم الت تناسلی خود داشته باشید، زیرا این محصول قطعاً به تمامی نیاز های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

 

برای دیدن دسته بندی محصولات در این زمینه میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

 

افزایش طول اندام تناسلی با غذا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید از اسپری های حجم دهنده استفاده کنید میتوانید رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید. غذاهای زیادی وجود دارند که می‌توانند در بزرگ کردن الت تناسلی تاثیر بگذارند. از جمله این غذاها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • غذاهای دریایی: این غذاها حاوی امگا ۳ و روغن‌های چرب زیادی هستند و می‌توانند باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی شوند. به همین دلیل غذاهای دریایی می‌توانند روی بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیر مثبت بگذارند.
  • موز: این میوه که حاوی منیزیم و پتاسیم است، می‌تواند در بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیرگذار باشد.
  • هندوانه
  • زردچوبه
  • شکلات تلخ
  • عدس
  • تخم‌مرغ
  • عسل
  • ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین A، ویتامین D، ویتامین C، ویتامین B5

چرا باید مردان پس از استفاده از اسپری تاخیری ویاگرا، حتما ناحیه تناسلی خود را بشویند؟

در جواب می توان گفت که عملکرد این اسپری برای آقایان و بانوان به طور مشترک می تواند کارایی داشته باشد ولی شاید در بعضی موارد استفاده از این اسپری ها برای خانمها مضر باسد و به سیستم داخلی بدنشان آسیب وارد کند پس بهتر است آقایان قبل از شروع رابطه حتما آلت تناسلی خود را بشویند.

بهتر است که اگر بانوان در زمان بارداری هستند، جدا از استفاده اسپری حجم دهنده خودداری کنید چرا که این محصول عملکرد مطمئنی در مقابله با جنین و رحم نداشته و بهتر است که حتما از استفاده این اسپری در دوران بارداری خودداری شود.

 

قیمت اسپری حجم دهنده آقایان

قیمت اسپری ‌های حجم دهنده بسیار مناسب است. این اسپری ‌ها در حجم ‌های گوناگونی به تولید می‌رسند و همین امر می‌تواند بر روی قیمت آن‌ها اثر بگذارد. در واقع هرچه میزان حجم بطری اسپری بیشتر باشد، طبیعتاً قیمت نهایی آن نیز افزایش پیدا می‌کند. شما باید با توجه به تعداد روابط جنسی خود از بین حجم ‌های مختلف این محصول یکی را انتخاب کنید.

در گذشته برای خرید اسپری ‌های حجم دهنده باید حتماً به داروخانه‌ ها مراجعه می‌کردید. بسیاری از کاربران با این موضوع مشکل دارند و معمولاً نمی‌خواهند جهت تهیه محصولات جنسی مورد نیازشان به شکل حضوری اقدام کنند. خوشبختانه با ظهور اینترنت دیگر لازم نیست به این صورت محصولات جنسی مدنظر خود را تهیه کنید.

ما این فرصت را برای شما عزیزان فراهم آورده‌ایم که انواع اسپری‌ های حجم دهنده و تاخیری برتر موجود در بازار را به شکل کاملاً محرمانه به دست بیاورید. این اسپری‌ها پس از ثبت سفارش سریعاً به آدرس تعیین شده توسط شما عزیزان ارسال می‌شوند.