قرص کمر سفت کن چیست ؟

سفت شدن کمر یک اصطلاح می باشد که در زمان قدیم از آن استفاده میکردند . وقتی مدت زمان به ارضا رسیدن فردی در رابطه طولانی میشد به منزله سفت بودن کمر و استقامت عضلات درگیر برای ارضا شدن بود .

از لحاظ علمی تا حدی درست هست و با تقویت و تمرین دادن عضلات پایین تنه میتونید روی انزال خود تاثیر بزارید . و کمری سفت داشته باشید در ادامه این مقاله در دکتر دیلی به بررسی چند مدل از بهترین ها در رابطه با قرص کمر سفت کن می پردازیم.

بهترین قرص سفت کننده کمر کدامند ؟

قرص کمر سفت کننده معمولا باید به طور استاندارد از مقادیری چون سلیدنافیلد و تادالافیلد برای نعوظ و حالت شق پذیری دارا باشد . برای دادن تاخیر به شما از مواد اولیه ترامادول یا رامادول استفاده میشود . در بعضی از مواقع برند هایی برای اینکه از ترامادول  استفاده نکنند از ترکیبی مانند کاریزپادول و جنسینگ استفاده میکنند تا عوارض رو به حداقل برسانند . ولی باید گفت که متاسفانه هیچ دارویی مانند ترامادول تاخیری قوی و به اصطلاح قدیمی ها کمر سفت کن نیست .

برخی از پر فروش ترین قرص های کمر سفت کن :

قرص وگادول

قرص کینگ دول

قرص ویاگرا 4 عددی

قرص سوپر کینگ دول

انواع قرص های دفترچه ایی 6 عددی

برای سفت شدن کمر چه بخوریم؟

برای سفت شدن کمر بهترین گزینه استفاده از داروهایی میباشد که داخلشون از ترامادول یا کاریزپادول استفاده شده. بیشتر داروهای تاخیری دارای این مواد اولیه هستند .به طوری که 45 دقیقه بعد از مصرف محصول وارد گردش خون شما خواهد شد و به دستگاه تناسلی میرسد این زمان رو باید بزارید تا جواب بگیرید.

 

محصولات مشاهده همه

قرص زد پاور z power بهترین قرص نعوظ فوری قرص زد پاور z power بهترین قرص نعوظ فوری
2% قیمت اصلی تومان440.000 بود.قیمت فعلی تومان430.000 است.
قرص فراری قرمز چیست قرص فراری قرمز دفترچه ایی آلتی شکل
1% قیمت اصلی تومان360.000 بود.قیمت فعلی تومان355.000 است.
قرص تاخیری وگابدول قرص تاخیری وگابدول شکل دار قویترین تاخیری برای اقایان vegabdol
2% قیمت اصلی تومان230.000 بود.قیمت فعلی تومان225.000 است.
قرص سیالیس رازوک رفع زود انزالی قرص سیالیس رازوک رفع زود انزالی تاخیری و نعوظ
2% قیمت اصلی تومان215.000 بود.قیمت فعلی تومان210.000 است.
خرید قرص آمریکایی قوی بدون عوارض خرید قرص آمریکایی قوی بدون عوارض
تومان170.000تومان315.000
قرص مکس من 12 عددی در داروخانه قرص تاخیری مکس من 12 عددی
1% قیمت اصلی تومان355.000 بود.قیمت فعلی تومان350.000 است.
قرص تاخیری ویاگرا 123 قرص تاخیری ویاگرا 123 دفترچه ایی آبی رنگ
1% قیمت اصلی تومان360.000 بود.قیمت فعلی تومان355.000 است.
قرص تاخیری مکس دول قرص تاخیری مکس دول بهترین قرص تاخیری
2% قیمت اصلی تومان245.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.
قرص تاخیری شارک اصل قرص تاخیری شارک اصل تاخیری و نعوظ
1% قیمت اصلی تومان355.000 بود.قیمت فعلی تومان350.000 است.
قرص هارد آن کنسروی فلزی قرص هارد آن کنسروی فلزی
2% قیمت اصلی تومان245.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.

 

کینگ دول قرص کمر سفت کن

قرص تاخیری فوری کینگ دول (king dol) با ترکیبات نیمه گیاهی حاوی 100 میلی گرم سیلدنافیل و 100 میلی گرم ترامادول میباشد. این قرص ترکیبی از دو داروی ذکر شده است و برای درمان زود انزالی مردان و افزایش لذت در رابطه زناشویی کاربرد دارد.

کینگ دول ساخت شرکت وگادول بوده و محصولی ارتقا یافته از وگادول و واکادول میباشد. این دارو کمی قویتر از دو قرص قبلی این شرکت میباشد و ماندگاری طولانی تر و اثر بخشی سریعتری دارد.

عوارض جانبی قرص تاخیری کینگ دل

به جرات میتوان گفت این دارو عاری از عوارض جانبی داروهای مشابه میباشد و تاکنون گزارشی از عوارض این قرص تاخیری در مطالعات بالینی و بعد از آن گزارشی دریافت نشده است.

این دارو بهترین قرص تاخیری با ترکیباتی نیمه گیاهی و بدون عوارض جانبی میباشد و بیشتر برای افراد جوان که مشکل نعوظ جدی ندارند و فقط برای طولانی کردن مقاربت جنسی از این دارو بجای داروهای مشابه استفاده میکنند.

البته بعضی از مردان برای سفت و راست کردن الت تناسلی خود هنگام رابطه جنسی نیز ترجیح میدهند از قرص کینگ دول استفاده کنند تا علاوه بر دیر انزالی نعوظ قویتری هم داشته باشند.

شاخصه های مثبت دیگر قرص تاخیری کینگ دول :

قرص تأخیری فوری و قوی ,خارجی اصل
پیشگیری و معالجه انزال زودرس
ازدیاد میل جنسی در آقایان
تقویت اعتماد به نفس در آقایان و جلب رضایت شریک جنسی آن‌ها
کاهش مخصوص در استرس و اضطراب
کمک به نعوظ بهتر آلت تناسلی
قرصی با ترکیبات نیمه گیاهی و بدون عوارض جانبی
تهیه شده توسط مراکز معتبر علمی و پزشکی در اروپا و آمریکا

ویاگرا 4 عددی قرص کمر سفت کن

قرص با چاپ فایزر VGR 100 آبی، با شکل هندسیه چهار گوش و با نام ویاگرا 100 میلی گرمی شناخته شده است. این محصول معروف توسط گروه دارویی فایزر ایالات متحده عرضه می شود. ویاگرا در درمان اختلال نعوظ استفاده می شود و متعلق به گروه داروهای ناتوانی جنسی است.  هیچ خطر اثبات شده ای برای انسان در حین بارداری وجود ندارد. ویاگرا 100 میلی گرم یک ماده کنترل شده تحت قانون مواد کنترل شده (CSA) نیست.

ویاگرا 4 عددی با سابقه ترین قرص مرتبط با نعوظ

تقریبا از سال 1998 این قرص های هیجانی وارد بازارهای جهانی شدند .شدت افزایش اندازه الات تناسلی طی سالهای آغازی توسط مردان زیادی در سراسر دنیا اعلام گردید. تصمیمات برای رفع مشکلات نعوظی پاربرجاست اما کماکان بنظر میرسد این یکی از نسخه های قابل اعتماد مردانه باشد . طی سالهای اخیر تولید ویاگراها به مراتب افزایش یافته است .

تاثیرات قرص ویاگرا 4 عددی فایزر در قدرت مردانگی

قدرت مردانگی از لحاظ تکامل جنسی بر اساس سطح تستوسترون صورت میپذیرد و این آنجایی است که برخی از نشانه ها و صفات ثانویه ی مردانگی ظاهر میشود، بازوهایی پرتوان و اندامی پرمو یکی از نمونه های بارز سطح تستوسترون استاندارد مردانه است. ویاگرا قطعاً می‌تواند تأثیر روانی مثبتی داشته باشد و به مردان کمک کند تا جنسیت خود را با موفقیت دوباره زندگی کنند و به سمت تجارت بعدی بروند.

مهم ترین ویژگی های ویاگرا

مهم ترین ویژگی قرص viagra برطرف کردن انزال زود رس آقایان است چون این قرص بهترین قرص تاخیری برای طولانی کردن مدت زمان رابطه است. این قرص توانایی افزایش جریان خون را در عضو تناسلی آقایان را دارد که موجب رفع مشکل نعوظ و سستی آلت می شود. یکی دیگر از ویژگی قرص ویاگرا راست کنندگی و در نتیجه افزایش میل جنسی است که باعث شق پذیری آلت، ارگاسم های قوی و عمیق هر دو زوج می شود. بعد مصرف قرص خوراکی ویاگرا به مدت 2 ساعت حجیم بودن آلت را توسط قرص مشاهده خواهید کرد ، دلیل اصلی یک رابطه لذت بخش بزرگ بودن آلت تناسلی مردان است.

سوپر کینگ دول

برای داشتن یک رابطه جنسی موفق و پایدار عاری از هرگونه مشکلات جنسی برای مردانی که انزال زود رس دارند قرص سوپر کینگ دول توصیه می شود زیرا این قرص یکی از بهترین قرص های تاخیری در بین سایر داروهاست. زیرا علاوه بر برطرف کردن مشکل زود انزالی مشکل نعوظ را که یک اختلالی شایع در بین مردان است را برطرف می کند.

قرص تاخیری گیاهی سوپرکینگ دول یک نمونه کاملا اورجینال است که در این فروشگاه بفروش می رسد و احتمال اینکه در سایر فروشگاه ها نمونه تقلبی آن را با قیمت ارزان بفروش برسانند وجود دارد، که این سلامتی مصرف کنندگان را به خطر می اندازد. پس در خرید محصولات جنسی ضمن خرید از فروشگاه های معتبر آنلاین اطلاعات کافی را در مورد آن محصول کسب کنید.

طریقه مصرف قرص تاخیری سوپر کینگ دول

قرص سوپر کینگ دول 100 به مانند دیگر قرص های وگادول و واکادول معمولا 1 تا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف میشود. اگر برای اولین بار از قرص های تاخیری سوپر کینگ دول استفاده میکنید توصیه میشود یک سوم یا نصف آن را بهمراه غذا و یک لیوان آب میل نمایید احتمالا کافی باشد. در صورتی که تاثیر کمتری داشت میتوانید دفعه بعد یک قرص کامل مصرف نمایید.

آیا قرص سوپر کینگ دول کمر سفت کن (king dol)اعتیاد آور است؟

قرصهای تاخیری با توجه به لذتی که در فرایند انزال دارند کمی وابستگی ایجاد میکنند. برای اینکه شما با اعتیاد مصرفی روبه رو نگردید بهتر است بدانید که هر قرص جنسی فقط درشرایط بحرانی بهتر است مصرف گردد و استفاده طولانی مدت میتواند به دستگاه گوارش و حتی تعادل هورمنیتان آسیب وارد کند . با شناخت عوارض است که مخاطب قانع میشود که فقط باید بعنوان تفریح و سرگرمی در فواصل زمانی متغیر از قرص های تاخیری و نعوظ بهره مند گردد.

انواع قرص های دفترچه ایی 6 عددی

امروزه قرص‌های مختلفی برای رفع اختلالات جنسی عرضه می‌شود که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. شیوه مصرف هر یک متفاوت است و هر کدام از آن‌ها دارای ترکیبات و موارد استفاده خاص خود هستند. در حال حاضر قرص‌های مختلفی به عنوان داروی تقویت نعوظ عرضه می‌شود. که انواع قرص سیالیس از مهم ترین و مفید ترین این نوع داروها هستند.

تاثیرات مثبت قرص سیالیس مشکی

این دارو برای مصارف هفتگی مناسب است و شما نمیتوانید روزانه از سیالیس های مشکی استفاده کنید زیرا دوز بسیار سنگین است همانطوری که میبینید این دارو فقط در 6 عدد خلاصه میگردد . یک سیالیس مشکی میتواند سه تا چهار روز عملکرد نعوظی و انزال شما را بیمه کند پس نیازی نیست پشت سرهم بیاندازید !

چه کسانی باید دور مصرف سیالیسها خط بکشند ؟

  1. مشکلات چشمی یا بینایی، از جمله یک بیماری نادر چشمی ارثی به نام رتینیت پیگمانتوزا
  2. بیماری قلبی، آنژین صدری، سابقه حمله قلبی، ضربان قلب نامنظم یا سایر مشکلات قلبی
  3. فشار خون بالا یا پایین
  4. بیماری کلیوی یا کبدی
  5. اگر قبلا سکته داشته اید
  6. یک واکنش غیر معمول یا آلرژیک به تادالافیل، سایر داروها، غذاها، رنگ‌ها یا مواد نگهدارنده
  7. اگر به بیماری های دیگری روبه رو هستید و تحت درمان قرار دارید
  8. اگر همزمان یک قرص ویاگرا در جیب دارید
  9. این دارو تداخل دارد با نیترات مانند آمیل نیتریت، ایزوسورباید دینیترات، ایزوسورباید مونونیترات، نیتروگلیسیرین
  10. و یکسری ملاحظات کلی که برای سایر داروها نیز موجود است