خرید قرص تنگ کننده واژن

در دنیای امروز ما که علم پزشکی پیشرفتهای زیادی داشته روشهای مختلفی برای تنگ کردن واژن وجود دارد . یکی از روشهای کاملا اثر بخش و قطعی جراحی میباشد که البته عمل جراحی پر هزینه ترین و در عین حال سریع ترین شیوه ممکن برای تنگ کردن واژن است، البته با توجه به اینکه پس از عمل یک مراقبت ۴ ماهه لازم است، اغلب مردان حاضر به پذیرش این شیوه از تنگ کردن واژن نمیشوند، اما بد نیست بدانید که یک بار عمل جراحی تنگ کردن واژن می‌تواند یک زن را کاملا به دوران باکرگی برگرداند. در نظر داشته باشید جراحی بیشتر برای افرادی توصیه میشود که حداقل 2  زایمان طبیعی داشته باشند و گشادی واژنشان به قدری باشد که دیگر با روشهای دارویی به نتیجه نرسند.

 

دلایل اصلی گشادی واژن

دلایل اصلی گشادی واژن تا 60 درصد به سیستم بدن و نوع تغذیه شخص برمیگردد. اوصلا خانمهایی که تغذیه سالم ندارند و در طول زندگی خود ورزش نمیکنند بیشتر در معرض اینگونه مشکلات قرار میگیرند. البته زایمان طبیعی نیز یکی از دلایل گشادی و شل شدگی واژن میباشد.

یکی دیگر از دلایل گشادی و شل شدگی واژن در خانمها بالا رفتن سن میباشد. همانطور که میدانید با بالا رفتن سن تمام اعضای بدن دچار شل شدگی و افتادگی مشود. واژن نیز مانند بقیه اعضای بدن با بالا رفتن سن دچار شل شدگی و افتادگی مشود. البته افرادی که به طور مرتب ورزش میکنند کمتر دچار اینگونه مشکلات میشوند و یا حداقل با روند کندتری مواجه هستند.

 

 

 

 

 

آیا واژن با روابط جنسی گشاد میشود؟

روابط زیاد جنسی بدون توجه به تغذیه و حتی کارهای احمقانه میتواند باعث آسیب دیدن سلول های داخلی واژن گردد، اگر دخول با آلتی بزرگ تر انجام پذیرد امکان گشادیه واژن وجود دارد اما با توجه به اینکه پوست واژن حالت ارتجاعی دارد سریعا به حالت قبلی برمیگردد، در نظر داشته باشید که به مرور زمان از قدرت ناحیه تناسلی کاسته شده و پس از سنین 40 سالگی موضوع گشادیه واژن کاملا امکان پذیر است.

زنان بی تحرک معمولا از گشادیه واژن رنج میبرند و حتی زنانی که در نواحیه کوهستانی و سردسیر هستند با توجه به بروز ویژگی های خشکیه واژن امکان گشادیه واژن در آنان بیشتر از سایرین به چشم میخورد.

از جمله فواید گیاه ماریانا علاوه بر تنگ کنندگی قوی واژن به موارد زیر نیز اشاره کرد :

  • سفت کننده عضلات واژن
  • افزایش لذت جنسی
  • رفع خارش واژن
  • خوشبو کننده و رافع بوی بد واژن
  • سفت کننده عضلات واژن
  • کمک به درمان بیماری های زنانه
  • کمک به رفع کیست
  • رفع عفونت و باکتری واژن
  • متعادل کردن ترشحات زنانه
  • تنگ کننده بسیار قوی واژن
  • رفع عفونت و باکتری واژن
  • کمک به درمان بیماری‌های زنانه
  • افزایش میل جنسی در خانم‌ها
  • مصرف راحت
  • اثربخشی سریع
  • ضدعفونی‌کننده واژن

طرز استفاده از شیاف تنگ کننده واژن

همانطور که گفتیم نحوه صحیح مصرف شیاف ماریانا می تواند اثر بخشی محصول را تا چند برابر افزایش دهد. روش مناسب استفاده از شیاف ماریانا 2 ساعت قبل از رابطه جنسی میباشد. به این صورت که شیاف ماریانا را حدود ۴ الی ۵ سانتی متر داخل واژن فرو کرده و نیم ساعت دراز بکشید تا جذب واژن شود. بهتر است بعداز گذشت 2 ساعت از استفاده شیاف به سرویس بهداشتی رفته و واژن خود را با آب ولرم بشویید تا اگر شیاف به طور کامل جذب بدن نشده مابقی ان خارج شود.

فرمول ساخت قرص شیاف ماریانا

گیاه ماریانا از ترکیبات قوی و موثری تشکیل شده است. کلسیم موجود در آن 17 برابر شیر و آهن موجود در این گیاه 25 برابر اسفناج است. این گیاه همچنین حاوی ویتامین A و پتاسیم و پروتئین است.

قیمت شیاف تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها

قیمت شیاف تنگ کننده ماریانا در بیشتر سایتها و داروخانه ها با اختلاف 10 تا 20 هزارتومانی  قیمت یکسانی دارد . در حال حاضر قیمت این محصول 115 هزار تومان میباشد. البته در بعضی مواقع افراد سودجو با بالا بردن قیمت سعی در بروز اختلال در بازار را دارند و سعی میکنند با گفتن قیمت بالا اینطور نشان دهند که محصول خودشان محصول اصلی است. در صورتی که به هیچ عنوان صحت ندارد و قیمت این محصول 115 هزار تومان میباشد.

مدت زمان استفاده از ماریانا چقدر است؟

برای برطرف کردن بوی بد واژن و قارچ های واژینال و عفونت حداقل سه الی چهار مرتبه استفاده از محصول نیاز است تا اثرات آن نمایان گردد. همچنین برای رفع کیست های تخمدانی و فیبروم با نظر پزشک و مدت سه ماه باید از این محصول استفاده گردد. اما همانطور که گفتیم یک نکته مهم در خصوص استفاده از محصولات با ترکیبات ماریانا وجود دارد و آن هم بازه های مصرف در خصوص استفاده از محصول می باشد.

به این معنی که اگر می‌خواهید بهره وری مناسب از این محصول دریافت کنید کافیست تا هفته های اول به مدت ۳ مرتبه در هر هفته و از هفته اول به بعد استفاده از این محصول را هفته دو مرتب صورت دهید. برای اثربخشی دائمی این محصول در تنگ کنندگی واژن و همچنین تا برطرف کردن کامل عفونت های واژینال و رفع قارچ ها و درمان مشکلاتی مانند بی اختیاری ادراری نیاز است تا این محصول را به مدت ۳ ماه مصرف کنید و در خصوص ادامه مصرف آن نیاز است تا با یک پزشک طب سنتی و یا متخصص زنان مشورت کنید

قرص شیاف ماریانا روشی علمی برای تنگ نمودن ناحیه واژن خانمها میباشد که میتواند دغدغه های فکری آنها را از سر راه خود برداشته و نشاط جنسی را در آنها فراهم سازد. از این شیاف البته برای موارد دیگر درمانی نیز میتوان بهره گرفت که مربوط به عفونت های دوره ای است.

میزان اثر بخشیه این دارو نسبت به محصولات مشابه معمولا بیشتر است و با توحه به نوع مصرفی که دارد( غیر خوراکی بوده و در محل واژن قرار داده میشود) میتواند در عرض چند دقیقه مشکل را حتی برای چند روز آینده نیز برطرف سازد.

این یک درمان موقت محسوب میشود و صرفا برای مصارف دوره ای نبوده و بهتر است در اوقات فراغت برای تنوع، تسکین دردهای خشکیه واژن و البته افزایش مخصوص لذت نزدیکی مورد استفاده قرار گیرد.