بهترین قرص تاخیری بدونه عوارض

زود انزالی یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در آقایان است. در رابطه با زودانزالی آمارهای متفاوتی وجود دارد اما طبق تحقیقاتی که پزوهشگران انجام داده اند از ۳ مرد حداقل یکی از آنها در طول زندگی خود این مشکل را تجربه کرده است. یکی از راه‌های ساده درمان زودانزالی استفاده از قرص‌های تاخیری است.

زود انزالی چیست؟

هنگامی که فرد در حین رابطه جنسی زودتر از زمانی که خودش یا شریک جنسی‌اش مایل است ارضا شود، مساله زود انزالی پیش می اید. اگر زودانزالی به ندرت پیش بیاید، جای نگرانی نیست اما اگر همیشه یا در اغلب اوقات 3 دقیقه پس از دخول ارضا می‌شوید و قادر نیستید انزال خود را به تاخیر بیندازید و خودتان نیز احساس ناتوانی جنسی می‌کنید، حتما باید به فکر مداوا باشید زیرا در این صورت دچار زود انزالی هستید.

زود انزالی بر ۲ نوع است:

  • زود انزالی دائمی : اگر شما از اولین رابطه جنسی خود تا بحال دچار زود انزالی هستید ، شما به انزال زودرس همیشگی مبتلا هستید.
  • زود انزالی اکتسابی: اگر فقط در برخی مواقع قادر به کنترل انزال خود و به تاخیر انداختن آن نیستید، زود انزالی شما از نوع اکتسابی به شمار می‌آید.

 

دلایل زود انزالی و درمان آن

متاسفانه تا بحال دلایل قطعی برای زود انزالی پیدا نشده است اما به گفته محققان انزال زودرس در آقایان می‌تواند به دلایل زیر پیش بیاید:

  • دلایل روحی روانی: افسردگی، اضطراب، تجربه داشتن رابطه جنسی در سنین پایین، تجربه تجاوز و عدم رضایت از وضعیت بدن در دسته دلایل روحی روانی زود انزالی قرار می‌گیرند.
  • دلایل بیولوژیکی: عدم تعادل هورمون‌ها در سطح بدن، التهاب یا عفونت پروستات و مجرای ادرار، عوامل ژنتیکی و بیماری‌ها تیروئید از جمله عوامل بیولوژیکی زود انزالی محسوب می‌شوند.

 

علل زود انزالی

دلایل مختلفی از جمله عوامل بیولوژیکی و روانی وجود دارد. عوامل بیولوژیکی شامل سطح سروتونین در بدن، حساسیت فیزیکی، اختلال نعوظ و مشکلات تیروئید و پروستات است. همچنین ممکن است عوامل روانشناختی مانند اضطراب عملکرد، افسردگی و استرس در ایجاد انزال زودرس نقش داشته باشند یا باعث ایجاد آن شوند.

علل فیزیکی

برای بسیاری از مردان، انزال زودرس یک مشکل فیزیکی است که به دلیل احساسات جنسی رخ می­دهد. گاهی اوقات، احساس فیزیکی و تحریک ذهنی رابطه جنسی ممکن است باعث شود زودتر از آنچه می­خواهید به ارگاسم برسید. برخی تحقیقات نشان می­دهد که پرکاری تیروئید (سطوح بالای هورمون تیروئید) و انزال زودرس ممکن است مرتبط باشند.

علل روانی

البته همه موارد، ناشی از عوامل فیزیکی نیستند. در واقع، تحقیقات نشان می­دهد که بسیاری از موارد زود انزالی در درجه اول ماهیت روانی دارند. اگر افسرده هستید ممکن است در معرض خطر ابتلا به انزال زودرس باشید. انواع قرص های تاخیری موجود در داروخانه به شما در رفع این مشکل کمک خواهد کرد. ممکن است به دلیل اضطراب، چه عمومی و چه به­ طور خاص در مورد رابطه جنسی رخ دهد. در بررسی مطالعات موردی، محققان دریافتند که مردان مبتلا به زود انزالی تمایل به میزان بالایی از اضطراب در مورد عملکرد جنسی خود دارند.

استفاده از انواع قرص های تاخیری موجود در داروخانه می­تواند این مشکلات را برطرف کند. انزال زودرس ممکن است ناشی از کمبود اعتماد به نفس باشد، که می تواند به اضطراب عملکرد بیفزاید و رابطه جنسی را استرس ­زا تر کند. گاهی اوقات، ترکیبی از عوامل مختلف فیزیکی و روانی ممکن است همگی در انزال زودرس نقش داشته باشند.

 

درمان زودانزالی:

تا به امروز، هیچ داروی اختصاصی برای درمان مشکل زود انزالی به تایید سازمان نظارت بر غذا و داروی امریکا (FDA) نرسیده است. با این حال مطالعات متعددی نشان داده اند که داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین و داروهایی که عوارض جانبی مشابه این داروها را دارند، برای درمان زود انزالی موثر و مطمئن هستند.

بسیاری از پزشکان از این داروها برای این منظور بهره میبرند. داروهای کاهنده حساسیت موضعی(بی حسی) نیز در برخی مردانی که زود انزالی دارند، موفق عمل میکند. ساده‌ترین راه حل برای درمان زود انزالی، استفاده از داروهای تاخیری است.

بهترین قرص برای دیر ارضا شدن قرص های دارای ترامادول میباشد که از لیست زیر میتوانید مشاهده کنید.

 

قرص تاخیری

قرص‌های تاخیری یا delay pills با به تاخیر انداختن زمان ارضا شدن فرد و جلوگیری از انزال زودرس، کمک بسیاری به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی و در نتیجه بهبود آن خواهند کرد. اکثر قرص‌های تاخیری، مهارکننده‌های بازجذب سروتنین (SSRI) هستند. همچنین قرص‌ها و داروهای دیگری برای درمان زود انزالی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ مانند مهار کننده فسفودی‌استر نوع ۵ (PDE5) که قرص‌هایی شبیه به ویاگرا و داروهای بی حسی معمولی در این دسته قرار می‌گیرند.

 

 

محصولات مشاهده همه

قرص زد پاور z power بهترین قرص نعوظ فوری قرص زد پاور z power بهترین قرص نعوظ فوری
2% قیمت اصلی تومان440.000 بود.قیمت فعلی تومان430.000 است.
قرص فراری قرمز چیست قرص فراری قرمز دفترچه ایی آلتی شکل
1% قیمت اصلی تومان360.000 بود.قیمت فعلی تومان355.000 است.
قرص تاخیری وگابدول قرص تاخیری وگابدول شکل دار قویترین تاخیری برای اقایان vegabdol
2% قیمت اصلی تومان230.000 بود.قیمت فعلی تومان225.000 است.
قرص سیالیس رازوک رفع زود انزالی قرص سیالیس رازوک رفع زود انزالی تاخیری و نعوظ
2% قیمت اصلی تومان215.000 بود.قیمت فعلی تومان210.000 است.
خرید قرص آمریکایی قوی بدون عوارض خرید قرص آمریکایی قوی بدون عوارض
تومان170.000تومان315.000
قرص مکس من 12 عددی در داروخانه قرص تاخیری مکس من 12 عددی
1% قیمت اصلی تومان355.000 بود.قیمت فعلی تومان350.000 است.
قرص تاخیری ویاگرا 123 قرص تاخیری ویاگرا 123 دفترچه ایی آبی رنگ
1% قیمت اصلی تومان360.000 بود.قیمت فعلی تومان355.000 است.
قرص تاخیری مکس دول قرص تاخیری مکس دول بهترین قرص تاخیری
2% قیمت اصلی تومان245.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.
قرص تاخیری شارک اصل قرص تاخیری شارک اصل تاخیری و نعوظ
1% قیمت اصلی تومان355.000 بود.قیمت فعلی تومان350.000 است.
قرص هارد آن کنسروی فلزی قرص هارد آن کنسروی فلزی
2% قیمت اصلی تومان245.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.
قرص تاخیری هارد آن دفترچه ایی قرص هارد آن دفترچه ایی (قرص هاردان) -قرص hard on آبی رنگ
2% قیمت اصلی تومان315.000 بود.قیمت فعلی تومان310.000 است.
قرص ماکسیما قرص تاخیری آلتی شکل مشکی قرص ماکسیما دفترچه ایی قرص تاخیری آلتی شکل مشکی 8 عددی
1% قیمت اصلی تومان360.000 بود.قیمت فعلی تومان355.000 است.

عوارض جانبی قرص‌های تاخیری

باید دقت داشته باشید که در طی مدت زمان استفاده از انواع قرص و اسپری تاخیری، حتما به تغییرات جدید ایجاد شده در بدن خود دقت داشته باشید و در صورت مزمن شدن آن‌ها با پزشک مشورت کنید. در این بخش به رایج ترین عوارض جانبی قرص‌های تاخیری دو خانواده مهار کننده‌ PDE نوع ۵ و SSRI اشاره می‌کنیم.

عوارض جانبی مشترک خانواده مهارکننده PDE نوع ۵ عبارتند از:

  • سر درد
  • گر گرفتگی
  • گرفتگی بینی
  • اختلال در هضم غذا
  • تغییرات بینایی
  • درد ماهیچه

سوالات رایج درباره انواع قرص تاخیری

قبل از مصرف بهترین قرص تاخیری ممکن است سوالات و ابهاماتی داشته باشید که در زیر توضیح دادیم.

تاثیر قرص های تاخیری چقدر طول می‌کشد؟

مقدار تاثیر قرص تاخیری به میزان دوزی که از آن مصرف می‌کنید، ارتباط دارد. اما به‌طور میانگین این اثر بین 30 تا 60 دقیقه است.

آیا همه قرص های تاخیری در اختلال نعوض موثر هستند؟

نمی‌توان گفت الزاما تمام قرص‌های تاخیری به درمان اختلال نعوظ نیز کمک می‌کنند. ممکن است انواعی از این داروها در این زمینه هم موثر باشند اما برای این مشکل داروهای موثرتری وجود دارد. برای همین بهتر است قبل از مصرف تحقیق کرده تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

آیا اختلال نعوض درمان قطعی دارد؟

هیچ درمان قطعی و دائمی برای اختلال نعوظ وجود ندارد. تنها می‌توانید به کمک تکنیک‌هایی که پزشک به شما می‌آموزد و به کمک داروهایی که تجویز می‌کند، انزال خود را بیشتر کنترل کنید. البته میتوانید با استفاده از دستگاههای وکیوم و لارجرباکس نیز تا حد زیادی مشکلات اختلال نعوظ خود را رفع کنید.

بهترین زمان مصرف قرص تاخیری

بهترین زمان مصرف هر دارویی با نوع دیگری فرق دارد. در روش مصرف هر کدام از انواع قرص‌های تاخیری زمان مناسب مصرف آن درج شده است. اما به‌طور کلی این زمان بین 30 دقیقه تا 4 ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی است.

بهترین قرص تاخیری چه عوارضی دارند؟

عوارض هر قرصی بسته به مواد موجود در ساختار آن و نوع بدن فرد متفاوت است. از عوارضی شایع‌تری که بعضی از داروهای تاخیری در بدن نشان می‌دهند می‌توان به اسهال، سرگیجه، بی‌خوابی، سردرد و یا حتی توهم اشاره کرد.

بهترین قرص تاخیری اصل را از کجا بخریم؟

نمونه‌های مشابه و تقلبی زیادی برای درمان اختلال انزال و نعوظ در بازار موجود است. این داروها علاوه بر آن که به بهبود فرد کمک نمی‌کنند، اعتماد به نفس او را هم می‌گیرند. شما با خرید قرص تاخیری از ما می‌توانید نسبت به کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.